(розроблені Шерстюк О.М., надруковані у навчальному посібнику
"Наукові основи управління школою" під редакцією Єльнікової, Х., 1991 р.)



Соціально-психологічні
Методичні
Організаційні



1. Створення умов, які стимулюють педагогічну творчість.
1. Педагогічно кваліфіковане керівництво методичною роботою.
1. Створення організаційно-педагогічних умов, що сприяють підвищенню кваліфікації вчителів.



2. Уміння керівників помічати позитивне в роботі вчителів. Здійснення індивідуального підходу до них.
2. Компетентний педагогічний аналіз стану справ у школі.
2. Раціонально-справедливий розподіл обов'язкових доручень серед учителів.



3. Наявність здорового морально-психологічного мікроклімату в колективі.
3. Безперервність методичної підготовки вчителів на всіх рівнях.
3. Обов'язкове підведення підсумків методичної роботи з оцінкою результативності за навчально-виховний цикл.




4. Впровадження досягнень передової педагогічної науки і новаторського досвіду.
4. Оперативність, науковість при виборі структури методичної роботи в школі.




5. Творча спрямованість в організації і проведенні методичної роботи в школі.
5. Педрада - методичний центр школи.




6. Наявність системи управлінських дій у роботі вчителів над річною методичною темою.